wtorek, 5 września 2017

Szampon Sylveco pszeniczno -owsiany. Moja opinia | BRAT.PL

SYLVECO ODBUDOWUJĄCY SZAMPON PSZENICZNO-OWSIANY 




Szampon, o którym mowa w tytule, to produkt, którego skład(przede wszystkim składniki aktywne) bardzo przypadł do gustu mi oraz co najważniejsze moim włosom. 

Przyjrzyjmy się, więc składowi z bliska:

- Aqua- woda,
-Lauryl Glucoside- łagodna substancja myjąca,
-Cocamidopropyl Betaine- łagodna substancja myjąca, pianotwórcza, pochodna oleju kokosowego,
-Mel extract -miód, który wzmacnia włosy oraz je odżywia, działa bakteriobójczo,
-Coco-glucoside- lekki środek myjący, który dodatkowo delikatnie odżywia włosy,
-Panthenol- pantenol, czyli witamina B5, nawilża i łagodzi skórę głowy,
-Hydrolyzed Oats- hydrolizowane proteiny owsa, pomagają w wiązaniu wody w wnętrzu włosa, a więc nawilżają je i odbudowują. Pomagają również w rozczesywaniu,
-Hydrolyzed Wheat Protein- są to również proteiny zbożowe. Ich zadaniem jest pielęgnacja skóry głowy, która mogła zostać podrażniona przez detergenty ( ale uważam, że w tym przypadku, skóra nie zostaje podrażniona, a substancja ta odżywia po prostu naszą skórę głowy i same włosy),
-Cyamopsis Tetragonoloba Gum- guma guar, a więc produkt, który zapewnia odpowiednią konsystencję produktu, ułatwia również rozczesywanie,
-Lactis Acid - kwas mlekowy, czyli substancja, która nawilża, uelastycznia, reguluje proces złuszczania się naskórka. PRZYSPIESZA WZROST WŁOSÓW ! ;) myślę, że coś w tym jest. Pobudza również naskórek do regeneracji.
-Cymbopogon Schoenanthus Oil- olejek eteryczny z trawy cytrynowej. Odświeża, działa antyseptycznie, przeciwalergicznie, przeciwzapalnie, reguluje wydzielanie sebum, zapobiega łupieżowi

Szampon używałam ponad miesiąc. Mam, więc wyrobioną opinie na jego temat. 

Co na plus ? 

  • Uczucie mięsistych włosów,
  • Uczucie nawilżenia,
  • Bardzo łatwe rozczesywanie,
  • Brak splątanych włosów,
  • Dobre domycie włosów, bez ich przesuszenia i spuszenia,
  • Dobrze zmywa nawet oleje, o co najbardziej się obawiałam, 
  • Najlepiej stosować go dwukrotnie, ponieważ za pierwszym razem słabo się pieni, lecz nie uważam tego za minus - prawidłowo powinno się właśnie myć włosy dwukrotnie. 
  • Zauważyłam większy połysk włosów,
  • Co ważne, udało mi się myć włosy co 3 dni ;)

Co na minus ?

  • Niestety jak dla mnie jest to zapach, ale to już sprawa indywidualna ;)

Jak wyżej widać, szampon ten według mnie ma same plusy ( ten minus jest bardzo naciągany). Z pewnością będę często po niego sięgać i polecam osobom, które mają przesuszone włosy. 

________________________________________

Szampon kupicie tutaj https://zdrowie.brat.pl/odbudowujacy-szampon-pszenicznoowsiany-p-3467.html?osCsid=59489fc854314de8fae8a66708624036

A tutaj filmik o tym produkcie https://www.youtube.com/watch?v=ECKfT7HGoQs&t=2s

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz