czwartek, 21 lipca 2016

Aktualizacja włosowa - LIPIEC 2016























Witajcie ! Dziś aktualizacja włosowa z LIPCA, zapraszam dalej ;)


Suplementy, których zdjęcia macie wyżej, stosowałam w poprzednich miesiącach, teraz nie stosowałam żadnych wspomagaczy. Nie zauważyłam pogorszenia stanu włosów. Trochę wypadają, ale zazwyczaj tak jest po odstawieniu tabletek tego rodzaju. Myślę, że jesienią wrócę do Vitapilu, ze względu na to, że w tej porze włosy przeważnie wypadają ;(

Według mnie, moje włosy wyglądają super, w porównaniu do tego, co było jeszcze w październiku. 




Włosy są bardzo gęste i wyglądają na bardziej nawilżone. Co ważne - unikam urządzeń gorących ;)
Kosmetyki stosuję w większości te same, które podczas akcji Zapuśćmy się na wiosnę. Nie stosuję już jednak żadnych wcierek i herbatek ;)
Baaaardzo często olejuję włosy - teraz podczas wakacji robię to codziennie i widzę efekty - bardzo miękkie i elastyczne włosy. Używam oleju kokosowego KruKam z Biedronki ;) Olej nakładam na suche włosy, chodzę tak cały wieczór + zostawiam go na noc, a rano myję włosy szamponem Babydream ułatwiającym rozczesywanie i nakładam dowolną odżywkę na parę minut. Chwilowo jest to odżywka Nivea repair targeted care. Zamówiłam Kallos Algae, który nawilża włosy, więc to on będzie teraz na mojej głowie ;) Po umyciu, nakładam 2 pompki olejku arganowego z Marion i to wszystko. Czekam, aż same wyschną. Dlatego też się falują, ale nie przeszkadza mi to. Nie chcę traktować ich suszarką i prostownicą ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz