piątek, 13 listopada 2015

Recenzje kosmetyków do włosów - pustaki listopad 2015

Hej wszystkim. Dziś recenzje kilku produktów do włosów . Zapraszam :))                                 

Pilomax Henna Wax do włosów ciemnych. 




Opis kosmetykuRegenerująca maska do włosów ciemnych zniszczonych i suchych z ekstraktem z henny i zielonej herbaty. Wzmacnia osłabione włosy, zapobiega utracie wody, pielęgnuje skórę głowy. Wzmacnia cebulkę włosową, przeciwdziała wypadaniu włosów. Zwiększa sprężystość włosów, nadaje im moc i blask. 

Nie zawiera SLS, SLES, parabenów i silikonów
Sposób stosowania:
- umyj włosy szamponem,
- maskę, w ilości około łyżki na średniej długości włosy, wmasuj w skórę głowy i włosy,
- pozostaw ją na około 10 minut (czas działania maski można przedłużyć do godziny),
- spłucz dokładnie maskę,
- susz i układaj włosy jak zwykle.,
- maskę stosuj co 2-3 mycia do osiągnięcia widocznej poprawy,
- profilaktycznie stosuj maskę raz w tygodniu.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Parfum, Phenoxyethanol, Cetrimonium Chloride, DMDM Hydantoin, Lawsonia Inermis Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Camelia Sinensis Leaf Extract, Benzyl Alcohol, Citronellol, Geraniol, limonene, Alpha-iso-Methyl ionone, Hexyl Cinnamal, Benzyl Benzoate, Linalool, CI 15510, CI 17200, CI 42090, CI 73015.

Moja opinia : Przed użyciem tej maski moje włosy były suche - szczególnie na końcach, bardzo się łamały. Po pierwszym użyciu włosy były w gorszym stanie, niż przed użyciem. Trochę mnie to zaniepokoiło. Jednak później doszłam do wniosku, że stało się tak, za sprawą braku silikonów w składzie. Postanowiłam użyć maski po raz drugi. Efekt taki sam. Przy kolejnym użyciu, dodałam do maski kilka kropel oleju z awokado, słodkich migdałów, arganowego, sessa. Wtedy efekt był zauważalny. Zachęciło mnie to, do dalszej walki z suchymi włosami. Opłacało się. Przy dalszych użyciach - już samej maski bez dodatków, włosy odzyskiwały sprężystość, blask i nawilżenie. Nie łamią się, są miłe w dotyku. Stały się śliskie. Co jeszcze ? Zaczęły o wiele szybciej rosnąć. Gdy tylko skończyła się, zamówiłam kolejne opakowania. Tym razem o większej pojemności . Gorąco polecam tę maskę !!!
Stacjonarnie za 240g płaciłam 27 zł, ale wiem, że w Internecie jest tańsza. 








Alterra granat i aloes- maska do włosów




Opis produktu: Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji maski nawilżającej do włosów Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości:
wartościowa kompozycja pielęgnująca z wyciągami z aloesu*, granatu* i kwiatów akacji* dodatkowo pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii.
*z kontrolowanej biologicznej uprawy.

Skład: Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Glycine Soja Oil*, Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Carthamus Tinctorius Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbadensis Extract*, Acacia Farnesiana Extrakt*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronelloll**, Citral**
* składniki pochodzące z upraw ekologicznych
** naturalne olejki eteryczne7

Moja opinia : Po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii kupiłam ją. Liczyłam na głębokie nawilżenie włosów, które tego potrzebowały. Niestety, poza ładnym zapachem, który utrzymywał się na włosach, nie robiła z nimi nic, a wręcz odwrotnie, miałam wrażenie, że je wysusza. Na moich włosach nie zrobiła nic pozytywnego, ale może na mniej zniszczonych dałaby radę
W Rossmannie płaciłam około 10 zł /150ml







Kallos Hair Pro-Tox( Botox) maska do włosów z keratyną, kolagenem i kwasem hialuronowym


Opis produktu: Specjalna formuła botoxu do włosów wzbogacona keratyną, kolagenem i kwasem hialuronowym w jedyny w swoim rodzaju sposób wzmacnia słabe, cienkowłókniste, suche i łamiące się włosy. Dzięki zawartości specjalnych składników wyjątkowo szybko odnawia i regeneruje strukturę uszkodzonych włókien włosów, jak również przywraca naturalną elastyczność włosów. Poprzez zastosowanie włosy odzyskają doskonałą strukturę, staną się olśniewająco błyszczące i zdrowe. 
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Olea Europaea Oil, Cocos Nucifera Oil, Parfum, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Panthenol, Hydrolized Keratin, Soluble Collagen, Sodium Hyaluronate, Citric Acid, Propylene Glycol, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.


Moja opinia : Używałam kiedyś maski Kallos keratynowej oraz mlecznej. Muszę przyznać, że ta jest najlepszą z nich. Keratynowa i mleczna działały typowo jak odżywka, a Pro-Tox działa głębiej. Wystarczy nałożyć ją na włosy i na to czepek i ręcznik. Wnika wtedy we włosy, przez co włosy stają się lepsze w dotyku i elastyczne. Nie zauważyłam jednak znacznej poprawy stanu włosów. Może dlatego, że teraz moje włosy potrzebują czegoś mocniejszego. Na pewno dobrze sprawdzi się, u osób z lekko zniszczonymi włosami. Mimo wszystko polecam i na pewno kupię kolejne opakowanie.
Maskę kupiłam w Internecie za 12 zł/1000ml





Kallox Hair Botox - ampułki




Opis produktu: ampułki do włosów oparte na formule botoxu wzbogaconego keratyną, kolagenem i kwasem hialuronowym. W wyjątkowy sposób wzmacniają słabe, łamiące się, suche i cienkowłókniste włosy. Ampułki wyjątkowo szybko regenerują i odnawiają strukturę uszkodzonych włosów przywracając im naturalną elastyczność. Włosy odzyskują doskonałą strukturę, stają się olśniewająco zdrowe i błyszczące.
Stosowanie:
Zawartość ampułki nanieść na umyte, osuszone ręcznikiem włosy. Rozprowadzić na całej ich długości, pozostawić na 5 minut, a następnie zmyć.
Można również stosować jakoś środek pielęgnacyjny, bez spłukiwania. W takim przypadku wystarczy mniejsza ilość produktu, dobrana w zależności od długości i objętości włosów. Rozprowadzić równomiernie na włosach i ich końcówkach. Wykonać fryzurę zgodne z upodobaniami.



Moja opinia : Nakładałam produkt na suche włosy przed myciem, jak i po. Działa na prawdę dobrze. Włosy odzyskały blask i elastyczność. Bardzo ładnie także pachną. W niewielkiej ilości nadaje się także do wykończenia fryzury. Wraz z maską (wyżej) zestaw na 3+/5 na włosy zniszczone. Warto kupić
Na Internecie zestaw ampułek 6x10ml/ 20zl 





Pantene Pro-V - Intensywna regeneracja. Szampon i Odżywka 




Szampon - Opis produktu: Pantene Pro-V Intensywna Regeneracja Szampon do włosów 250 ml
Skład:Aqua, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycol Distearate, Dimethicone, Sodium Citrate, Cocamide MEA, Sodium Xylenesulfonate, Parfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glycerin, Tetrasodium EDTA, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Polyquaternium-6, Linalool, Hexyl Cinnamal, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone

Odżywka - Opis produktu: Bogata w substancje regenerujące kolekcja z cząsteczkami mikro-odżywczymi pomaga głęboko nawilżać włosy, nadając im zdrowy wygląd i naturalny blask. 
Skład:  Aqua, Stearyl Alcohol, Behentrimonium Methosulfate, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Cetyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Dicetyldimonium Chloride, Parfum, Isopropyl Alcohol, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Linalool, Hexyl Cinnamal, Magnesium Nitrate, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone

Moja opinia : Kosmetyki te stosowałam razem. Dają lekkość włosom, nie obciążają ich. Poprawił się stan włosów. Dobry duet w przystępnej cenie.
Kupiłam 2 produkty w promocji za 14zł. Odżywka 200ml, Szampon 400 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz