środa, 18 marca 2015

Kilka słów o mnie ...

Heeej dziewczyny !. Witam Was kochane na moim blogu. 


Opowiem Wam więc kilka słów o sobie ... Mam na imię Sandra.  W wolnych czasie lubię uprawiać sport. Najbardziej gimnastykę :) . Mam obsesję na tle włosów. Uwielbiam dłuuugie, ale muszą być zdrowe. Jeśli są zniszczone, to uważam, że nie warto ich zapuszczać, ale wracając do tematu mojej osoby - jestem pogodną osobą. Mam zawsze wiele planów i szalonych pomysłów ! Ooo, właśnie - przykładem jest to, że będąc blondyneczką, chciałam być czarna, a teraz z powrotem powracam do blondu ;D . Jak tylko zrobię nowe zdjęcia, od razu Wam wstawię ;) Jeśli jest ktoś zainteresowany, jak z blond włosów przeszłam na czarne i jak zmieniała się ich kondycja na piękne i mocne włosy, odsyłam tutaj http://www.paulaes.pl/2014/12/wosowe-metamorfozy-sandra.html . Gdy będę miała więcej wolnego czasu opiszę to też na moim blogu. Dołączę również informacje, jak z czarnych przeszłam z powrotem do blondu ;). Historia lubi się powtarzać... - znowu jestem czarna ! :)


3 komentarze:

  1. Ale długie włosy! Wersja blond mnie oczarowała :)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, teraz nie mam już takich długich :( Ale wole "hodować" zdrowe, niż długie, a "siano". Wkrótce pojawią się jakieś wpisy miesięcznych aktualizacji włosów, gdyż je zapuszczam. Dziękuję :)).

      Usuń
  2. Cudowne włosy !! I jakie długie :) Bardzo lubię Pani bloga i dużo się dowiaduję na temat włosów !!!

    OdpowiedzUsuń